facebook

niedziela, 16 lutego 2014

Szybki i łatwy przepis na śniadanie, który postawi Cię na nogi!

Robiąc sobotnie śniadanie trochę oszukałam przeznaczenie (a może ono mnie?) bo zamiast ukochanych gofrów zostałam zmuszona do smażenia naleśniczków. Gofrownica odmówiła posłuszeństwa i musiałam ją reanimować.

Przepis jest banalny, jest białko i węgle a nawet trochę tłuszczu. Udekorowane truskawkami, z wszechobecnym bananem i odrobiną masła orzechowego.Wyznaje zasadę, że śniadania muszą być na bogato, niech coś mi się od życia należy na tej diecie :)

Składniki na naleśniki z kaszy manny:

1 jajko
1 łyżka jogurtu naturalnego
2 łyżki kaszy manny
2 łyżki mleka
1 łyżka płatków owsianych
3 łyżki odżywki białkowej o smaku tiramisu
1 łyżeczka odtłuszczonego kakao 

Mieszamy i smażymy! Podajemy z dużą ilością owoców :)

Niedziele spędzam w kuchni bo jest to jedyny czas kiedy mogę pozwolić sobie na większe gotowanie. Upiekłam wegańskie ciacho bez glutenu z jabłkami i powiem szczerze, że gdyby nie późna pora to wszystko pochłonęłabym w tempie ekspresowym!

naleśniki z kaszy manny

naleśniki z kaszy manny

naleśniki z kaszy manny

1 komentarz: