facebook

piątek, 14 lutego 2014

Zdarzają Wam się awarie w stylu "Muszę pochłonąć coś słodkiego i to w trybie NA-TY-CHMIA-STO-WYM"? Jeżeli odpowiedź brzmi tak to polecam dalszą lekturę bo ostatnio znalazłam sposób na takie kryzysy!

Ciastko z mikrofalówki to niezwykły twór, który powstaje w 3 minuty! Prosty przepis, który modyfikujemy dowolnie! Raz może być z masłem orzechowym i kokosem, innym razem z truskawkami i musem z banana!
Ten szybki, dietetyczny sposób na coś słodkiego ratuje mnie z opresji w te szare i ponure dni.

Oto przepis na ciastko z mikrofalówki:

1 jajko
1 łyżka otrębów pszennych
1 łyżka płatków owsianych górskich
1 łyżka jogurtu naturalnego
1 łyżeczka kakao 
1/2 banana 

Mieszamy składniki i wrzucamy do mikrofali na 3 minuty!

Zazwyczaj dodaję także izolat białka serwatkowego, żeby dodatkowo doładować ciastko białkiem. Mój kot również jest fanem mug cake'ów :)

Zapraszam na mój Instagram @perweraa, gdzie wrzucam wyczyny kulinarne i nie tylko :)




0 komentarze:

Prześlij komentarz