facebook

niedziela, 9 lutego 2014

Chcesz się rozwijać? Realizować marzenia? Wyznacz sobie cel i planuj. 

"Ludzie mający jasne, sprecyzowane i zapisane cele 
mogą w o wiele krótszym czasie osiągnąć więcej, niż 
ludzie bez celów są w stanie sobie wyobrazić."
 ~Brian Tracy

Uwielbiam Briana Tracy,przeczytałam większość jego książek i odsłuchałam kilka godzin nagrań. Do niektórych książek wracam po czasie i okazuje się, że dostrzegam więcej niż poprzednio. Jeżeli szukacie motywacji do działania, wskazówek w osiąganiu celów, pomocy w organizacji życia to polecam książki Briana Tracy

Dzisiaj krótko o moich celach bo mimo, że są jasno sprecyzowane to nie zapisałam ich nigdzie! (i po co mi te książki?). 

- udział w biegu na 10 km podczas Orlen Warsaw Marathon z czasem ok 55 min
- bf na poziomie 18% (czerwiec)
- podciąganie na drążku (narazie 1:0 dla drążka)
- spróbować crossfit i jogi

Po głowie chodzi mi jeszcze półmaraton ale dopiero na koniec roku jak rozbiegam się na dobre! 

Jakie są Wasze plany na ten rok?


2 komentarze:

  1. Biorę udział w polmaratonie- CEL WYZNACZONY i dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Będę zaglądać w poszukiwaniu biegowych inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń