facebook

środa, 22 maja 2013

Kocham jedzenie. Nie należę do osób, które mogłyby nie jeść przez cały dzień i czuć się dobrze. Gdy jestem głodna czuję się rozdrażniona i zwyczajnie brakuje mi energii. Przejście na zdrową stronę mocy zmusiło mnie do wyszukiwania rozmaitych pomysłów na zdrowe i lekkie przekąski. Kiedyś zadowoliłabym się jogurtem owocowym lub jakimś batonikiem ale to zdecydowanie nie jest droga do płaskiego brzucha. Poniżej mam dla Was kilka szybkich pomysłów na zdrowe przekąski. Serio, są bardzo szybkie, no może z wyjątkiem lodów, które trzeba zamrozić :) Nie lubię spędzać w kuchni zbyt dużo czasu więc czas ma dla mnie kluczowe znaczenie. Mam nadzieję, że zainspirujecie się i wypróbujecie te pomysły.

 Tego jeszcze nie wypróbowałam ale jak tylko kupię borówki to spróbuję tych pyszności.



Bananowe lody: 1 banan (zblendowany) + odrobina mleka. Ja dodaję jeszcze odżywkę białkową o smaku waniliowym lub czekoladowym.
 

Mozzarella w kilku wersjach.. Uwielbiam mozzarellę mimo, że wiele osób twierdzi, że nie ma smaku. Najprostsza wersja to ta z pomidorami i bazylią. Warto wiedzieć, że ma dużo wapnia! 



 Wafle ryżowe nie należą do zbyt zdrowych przekąsek chociażby dlatego, że to żywność wysoko przetworzona. Jednak są lekkie i od czasu do czasu jadam je z warzywami.

  



Uwielbiam dodawać do wody różnego rodzaju owoce, które nadają jej smak. Zazwyczaj jest to cytryna, truskawki, limonka lub kiwi. Najlepsza z tej czwórki jest cytryna, która pomaga oczyścić organizm z toksyn oraz podkręca metabolizm! 



1 komentarz:

  1. Świetny wpis. Mogę wiedzieć w czym 'moczone' są te borówki?

    OdpowiedzUsuń