facebook

poniedziałek, 6 maja 2013

Dzisiaj nieco inny temat ale mam nadzieję, że będzie ciekawie:)
Poszukiwania ulubionych, niezastąpionych kosmetyków trwają latami, ja obecnie mam kilka swoich hitów z którymi się nie rozstaję. Nie są to kosmetyki z górnej półki ale jak dla mnie są wystarczające i spełniają swoje zadanie w 100%.

Szampon  Johnson's Baby jest zdecydowanie nr 1! Przetestowałam chyba wszystkie szampony na rynku i ten jest dla mnie idealny :) Oczywiście stosuję go zamiennie z innymi, nieco mocniejszymi szamponami, żeby zachować równowagę skóry głowy i nie przyzwyczajać włosów do jednego produktu. 

Krem Nivea Soft lubię za to, że ma lekką, przyjemną konsystencję i ładnie pachnie. Stosuję go rano i wieczorem, dobrze nawilża skórę. 

Dove Summer Glove to najlepszy balsam z samoopalaczem jaki  miałam okazję używać. Ja używam tego do ciemniejszej karnacji. Nie zostawia zacieków, ładnie się rozprowadza i zapach jest ok. Stosuję go raz w tygodniu żeby podtrzymać efekt.


Żel Garnier Fruit Energy jest od dwóch miesięcy w moim TOP 5 ze względu na owocowy, energetyczny zapach (bardzo takie lubię) oraz delikatną formułę, która dokładnie oczyszcza twarz i nie pozostawia jej napiętej.


Tonik nawilżająco-oczyszczający Lirene delikatnie oczyszcza, nie napina skóry i bardzo przyjemnie pachnie. Tak jak w przypadku szamponów, przetestowałam cały asortyment z Rossmanna i minęło trochę czasu zanim znalazłam najlepszy z najlepszych.

Bardzo lubię testować domowe sposoby na pielęgnację, aktualnie jestem w trakcie miesięcznej kuracji nacierania rzęs olejkiem recynowym na noc. Po ok 15 dniach widać lekką poprawę, zobaczymy co będzie dalej:)

 
Macie swoje ulubione kosmetyki?




1 komentarz:

  1. ja najbardziej lubie kremy do ciała z oriflame i mleczko do buzi z avonu :)

    OdpowiedzUsuń