facebook

niedziela, 19 maja 2013

Treningowo mijający tydzień wyglądał bardzo nietypowo.  Mimo gipsu na nodze, nie poddaję się i ćwiczę na macie w domu. Pośladki dostają popalić na całej linii! Brzucha też nie oszczędzam bo do lata czasu coraz mniej.

W piątek spotkała mnie miła niespodzianka, mianowicie odwiedził mnie kurier z nagrodą za konkurs zorganizowanym przez Odchudzanie Bez Kitów.

Nie spodziewałam się, że koktajl białkowy ProteiNova firmy Olimp będzie taki pyszny. Wymieszałam go z mlekiem, (chociaż zazwyczaj mieszam z wodą), nalałam do kubeczka i zamroziłam. Idealny deser na upalne dni!  Odżywkę powinno pić się 2 razy dziennie, po przebudzeniu i zaraz po treningu.
Jak dla mnie świetna!

Przede mną kolejny tydzień w domu jednak zapowiada się dużo pracy więc mam nadzieję, że minie mi dość szybko i w mgnieniu oka będą już pomykać bez gipsowego buta. Nie mogę się doczekać powrotu na siłownię, mam cichą nadzieję, że będzie to możliwe jeszcze w maju.


Mały fit mix na zakończenie tygodnia:



















1 komentarz:

  1. Zawsze byłam zadowolona z suplementów diety Olimpu. Bardzo dobra firma :) .

    OdpowiedzUsuń