facebook

niedziela, 12 maja 2013

 Od dłuższego czasu zamierzałam kupić odżywkę białkową ze względu na małe ilości białka, które spożywam. Obecnie jest dużo lepiej i spożywam mięso regularnie mimo, że nie przychodzi mi to łatwo. Pierś z kurczaka jest jednym z lepszych źródeł protein, oprócz tego warto zwrócić uwagę na: jajka, ryby, fasolę i twaróg. Ten ostatni w połączeniu z łososiem jest idealnym posiłkiem na kolację. Wracając do tematu białka to początkowo wybór padł na odżywkę FA, która ma bardzo dobrą opinię i wiele osób mi ją polecało.


Po przemyśleniu sprawy doszłam do wniosku, że ma ona całkiem sporo węglowodanów i wybrałam Scitec Nutrition 100% Whey Isolate o smaku czekoladowym. Jeżeli chodzi o ten izolat to jego cena jest przystępna (80zł za 700g), mógłby mieć więcej białka ale wiadomo, za taką cenę nie można oczekiwać super jakości. Bardzo dobrze się rozpuszcza, w smaku jest świetna, bałam się, że będzie bardzo chemiczna i będę miała problem z jej wypiciem. Generalnie jestem bardzo zadowolona z tej odżywki, piję raz dziennie wymieszaną z wodą zaraz po treningu. Zamierzam wykorzystać ją także upieczenia ciasteczek owsiano-czekoladowych oraz do zrobienia placuszków z bananem i jajkami, które robiłam jakiś czas temu.




0 komentarze:

Prześlij komentarz