facebook

sobota, 25 maja 2013

W majowym wydaniu magazynu "Adremida" pojawił się artykuł mojego autorstwa pt. "Ćwiczę i jestem szczęśliwa". Jest to moja pierwsza publikacja i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa! Artykuł porusza tematykę motywacji, trudnych początków ze zmaganiami treningowymi oraz korzyści płynących z aktywności fizycznej. Zachęcam do lektury całego magazynu ponieważ znajdziecie tam artykuły związane ze zdrowiem, motywacją, samorozwojem.


W poniedziałek z samego rana idę do ortopedy i zdejmuję gips! Nareszcie! O 10 mam egzamin na uczelni na który prawdopodobnie nie zdążę z powodu wizyty u lekarza. Bardzo ciekawi mnie jakie zalecenia otrzymam od ortopedy. Szczerze, nie wyobrażam sobie kolejnych 2-3 tygodni pozbawionych aktywności fizycznej. Mam nadzieję, że do biegania wrócę z dniem 1 czerwca.

Trzymajcie kciuki, żeby wszystko poszło po mojej myśli!
Buziaki!




1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog ;)
    http://jazielona.blogspot.com/2013/05/moj-pierwszy-raz-d-zadowolona_29.html

    bardzo lubię Twojego bloga ;D czytam namiętnie każdy wpis ;P

    OdpowiedzUsuń