facebook

sobota, 27 kwietnia 2013

Od wczoraj w kioskach możecie kupić nowy magazyn Women's Health. Jakiś miesiąc temu narzekałam, że na Polskim rynku brakuje czasopism skierowanych do kobiet związanych z tematyką fitness. Bywało tak, że podkradałam mojemu chłopakowi Men's Health bo zawsze było tam dużo ciekawych artykułów. Teraz nareszcie mamy swój kobiecy odpowiednik!

Jest bardzo dużo rzeczy na plus. Jeżeli chodzi o szatę graficzną to jest dużo kolorowych, ciekawych zdjęć, podoba mi się format wydania magazynu oraz ilość stron! Jest dużo do czytania :) Zainteresował mnie artykuł o tłuszczach oraz dział z przepisami. Zamierzam wypróbować przepis na pikantne tofu z komosą ryżową oraz tabule z tuńczykiem na sałacie.
Jeżeli chodzi o ćwiczenia to właśnie zbieram się na siłownię i zabieram ze sobą Women's Health żeby wypróbować na właśnej skórze ćwiczenia, które proponują. Na pierwszy ogień idzie Bikini Last Minute.

Na okładce pojawiła się Agnieszka Cegielska, którą skojarzyłam po dłuższym zastaniowieniu. Wywiadu jeszcze nie przeczytałam aczkolwiek zawsze podchodzę z dużym dystanesem do kwestii wywiadów w magazynach. Nie mniej jednak "Cegła" wydaje się bardzo sympatyczna :)


Jestem bardzo ciekawa kolejnych numerów oraz tego czy będa się pojawiać kolejne magazyny związane z tematyką fitnessu oraz zdrowego odżywiania, np takie jak Muscle & Fitness Hers.



Na zakończenie chciałabym się podzielić z Wami kanałem na YT, który odkryłam jakiś czas temu i jest tam dużo, łatwych i smacznych przepisów. W weekend wypróbuję bananowe placuszki, które jak same zobaczycie są banalne w przygotowaniu :)






2 komentarze:

  1. Oo, nie słyszałam o żadnych zapowiedziach tej gazetki. Osobiście czytam Shape - pewnie znasz, też jest mega. ;d Z tego co widzę po tematach z okładki jest nawet bardzo podobny, ale kupię z ciekawości dla sprawdzenia cóż to za magazyn. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. WH kupiłam z ciekawości i nie zawiodłam się, Shape nie podobał mi się zazwyczaj-mało treści, nic specjalnego.. WH jest wart swojej ceny:) Na pewno będę sięgać po ten magazyn. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń